• Hopp til primær menyen
  • Hopp til hovedinnhold
  • Hopp til bunntekst
Laje

Laje

Får jobben gjort

  • Email
  • Facebook
  • YouTube
  • Om oss
    • Om Laje
    • Ledergruppen
    • Arbeidsmiljø
    • Autorisasjoner og sertifiseringer
    • HMS og Kvalitet
  • Våre hovedområder
    • Energi
    • Telekom
    • Veiteknikk
  • Videoer
  • Ledige stillinger
  • Kontakt

HMS og Kvalitet

Vårt mål er at Laje skal være ledende på HMS og Kvalitet i sin bransje.

HMS & kvalitets-policy

Laje Nettservice AS er et selskap med store ambisjoner tuftet på faglig stolthet, stor innsatsvilje, høyt sikkerhetsnivå og real adferd i alle sammenhenger. Den viktigste ressursen til innlandets ledende infrastrukturentreprenør er de ansatte.

Laje har mål om å bli Norges ledende entreprenør innen infrastruktur for fagområdene; Energi, Veiteknikk og Telekom. Vi skal i tillegg være ansett som landets mest reale arbeidsplass. Kvalitetssystemet skal fungere som et verktøy på veien mot å realisere Laje sin visjon om både å være landets mest reale arbeidsplass og en fremtidsrettet entreprenør i verdensklasse.

Gjennomføring av prosjekter i henhold til vedtatt prosjektprosess er Laje sin arbeidsmetode. Prosjektene vil være forankret i avtalefestede kundekrav og -behov. Prosjektarbeid er vårt arbeidsverktøy og prosjektene skal være forankret hos våre kunder som i hovedsak er nettselskaper, bedrifter, kommuner og offentlige instanser.

Lajes HMS- og kvalitetssystemer er forankret i ledelsen. Laje forplikter seg til at følgende policy gir en ramme for å fastsette målene:

  • For å sikre kundetilfredshet og kvalitet i tjenestene, skal Lajes aktiviteter følge aktuelle krav til ISO 9001:2015.
  • Laje skal være registrert i Achilles Utilities NCE og StartBank.
  • Tjenester som leveres er i henhold til kundens krav, lovbestemte krav og andre krav.
  • Tjenester skal leveres til riktig tid, pris, kvalitet og med rett kompetanse.
  • For å oppnå målene om null skader og ulykker og sikre lavt sykefravær, skal Lajes aktiviteter følge aktuelle krav fra ISO 45001:2018.
  • Laje er miljøfyrtårnsertifisert og skal benytte arbeidsmetoder og teknologi som ivaretar det ytre miljø på en best mulig måte, og sikrer vår posisjon som en miljøbevisst aktør i våre markeder.
  • Laje forplikter seg til å arbeide for kontinuerlig forbedring av sitt ledelsessystem.

For våre leverandører

Innkjøp i Laje gjennomføres ved god forretningsskikk, kvalitet og kompetanse ved anskaffelser. Krav om likebehandling og forutsigbarhet ovenfor leverandører skal ivaretas.

Les mer her

HMS-håndbok

Se mer innhold i vår HMS-håndbok som brukes som en veileder for våre ansatte, innleide og våre leverandører. I denne håndboken er det fokus på helse, miljø og sikkerhet i Laje.

Les mer her

Footer

Laje Nettservice AS

Lars Hollos Gate 36, 2318 Hamar
+47 476 88 300
post@laje.no

Navigasjon

  • Laje
  • Om oss
  • Kontakt
  • Ledige stillinger

Søk

ISO 9001 = ISO 45001
Miljøfyrtårn
Løsningen er designet og utviklet av Hamar Media AS.

Les om cookies og vår personvernserklæring her.